Värme ute och inne


Idag har jag haft en sån där varm känsla i magen. Allt kommer bli bra säger den lugnande. Och jag tror på den känslan eftersom jag vet att den egna inställningen bidrar till resultatet. Tankens kraft, eller viljans, eller kanske snarare förväntningarnas är vad det handlar om. Nu hoppas jag för andras räkning, åt flera håll. Ni klarar det!


En annan förhoppning: Ett litet bo kommer eventuellt att byggas på en nu tom tomt. Det hela är mycket spännande, men inget är klart ännu. Det är massor av fixande & donande och framförallt en hel massa pengar som krävs. Men som ett första steg har man sina drömmar och fantasier... 


Jag fick för övrigt ett ryck att göra i ordning vår hemska lilla balkong idag. För att kunna ha trevligt ute i solen och värmen, för det är riktigt varmt i Luleå nu. Resultatet ska fotas och visas. Strax.

Kommentarer
Postat av: Nattyxne

Jag hoppas verkligen att allt kommer lösa sig till det bästa. Och nytt bo låter spännande.



Kul att du är tillbaka i bloggvärlden btw. :-)

2011-05-10 @ 20:42:08
URL: http://kasdunochbaldrian.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0