klockan är 12 och allt är lugnt

Har suttit framför datorn och jobbat med de nu länge försummande studierna hela förmiddagen. Men nog är det deprimerande att konstatera att klockan är 12 och jag har suttit halva dagen framför en skärm. Ibland tror jag att datorn liksom tv:n kanske ändå är djävulens påfund som jag hört påstås.

Men man slipper ju handskriva sina skolarbeten i alla fall, som man gjorde förr. Jag minns mina högstadietexter där vänsterhanden (som jag skriver med) alltid lätt suddade det redan skrivna. Fulla A4-sidor upp och ner med mina noveller och historier, som läraren höjde till skyarna. Det var tider det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så du är inte bra på jobbansökningar, du kanske skulle skriva en bok :) Eller så kan du hjälpa mig att författa till FK ;)



Duktig du har varit som har tagit itu med studierna. Guldstjärna till dig!

2011-05-12 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0