80-årigt ungdomlig

Jag låter som en 80-åring för att jag är lite av en tant. Som jobbar med tonåringar... Fast för det mesta kommer jag överens med unga människor, trots min höga mentala ålder (?), eftersom jag gillar en massa populärkulturella fenomen i likhet med dom! Kanske inte Eric Saade, men typ Glee. Och mycket, mycket annat!



Dessutom är jag ung i sinnet, barnslig och gillar lekar och spel. Tyvärr inte sidor jag kan använda allt för mycket i mitt nuvarande sommarjobb. Vår grupp planerar febrilt vad vi ska göra på sista dagens lilla avslutning, när deras tre veckors jobb är till ända. Fiska, bada, spela kubb, ha vattenkrig, åka till Klubbviken.........är några av förslagen. Vi får väl se vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0