varats olidliga tröghet

Trög start på denna dag. Flög inte upp klockan 5.15 som igår precis... Veckan har varit ganska intensiv måste jag säga, så nu vill jag helst bara ta helg och vila. Klart är det faktum att jag läser en ledarskapskurs i Luleå denna termin och skippar resorna till Uppsala. Känns bra för plånboken. Sen händer det mycket på godmanskaps fronten.

De senaste veckorna har jag försökt att ladda företagsbatterierna också, men jag vet att inget går om man tänker för negativt, vilket jag av någon anledning gjort. Värsta lutheranen har jag varit. Så nu avvaktar jag och väntar in ett friskt vårhumör och lite överpositiv våghalsighet, jag vet att jag har det inom mig!

Någon annan som såg Mad men igår? Känner mig orolig för Don... 


Kommentarer
Postat av: Nattyxne

Sv: Ja det är en höjdare, passar till det mesta. En av de få grejer jag verkligen tyckte om på salladsbordet i skolan var vitkålssalladen med ananasbitar i, mums!

2011-01-14 @ 13:08:28
URL: http://kasdunochbaldrian.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0