I'm bäck

Förlåt, det blev ett långt jullov. Jag har känt mig tveksam om jag ska fortsätta blogga, men idag har jag lite nyheter så nu passar jag på att skriva ett inlägg ändå. Så får vi se hur det blir framöver.

Senare denna månaden ska jag börja ett nytt jobb. Deltid, men det passar utmärkt vid sidan om studierna och går i samma spår som annat jag sysslar med nu eftersom det handlar om ungdomar. En miljö som jag inte alls är bekant med, för på fritidsgård har jag aldrig gått själv som ung. Känns spännande och jag tror det blir himla kul!

Annars går livet sin lunk. Jul och nyår har passerat och nu väntar lite vanlig hederlig vardag. Känns ändå ganska skönt. En sak som kommer igång igen är serierna på tv:n... Träningen är jag tack vare Linda igång med igen redan, så skööönt med träningspass och en bastu på det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till jobbet. När var hur? Kul!!!

2011-01-04 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0