Galna män & andra serier

Varit ute och spatserat med karln i den -10-gradiga "värmen". En längre promenad, första på länge. Resten av dan blir det ugnskorv och mos, följt av tv-serier. Ikväll börjar nämligen Mad Men säsong 4 och Stig pratar inte om annat. Men så har Don Draper en inverkan på många av oss... tusan vad den serien är BRA!



På dvd ser vi just nu Sons of Anarchy på rekommendation av Nisse. Den är hyfsad, ruffig och grabbig men med en ganska intressant grunduppställning av karaktärer. Vi är väl inte helt sålda, men tänker se färdigt säsong ett innan vi avlägger domen... Det är ju typiskt när man sett en riktigt bra serie före, eller i alla fall en serie som man verkligen fastnat för, vilket i detta fall är Dexter. Spännande och psykologiskt bra.

Nog om våra tv-serier. Vissa tycker att vi inte gör annat än ser serier, men jag vet ärligt talat inte om jag skulle klara mig i höstmörkret utan dom.

Kommentarer
Postat av: Nattyxne

Jag har fortfarande inte sett Mad Men, mer än nåt halvt avsnitt i förbifarten. Väntar på ett bra tillfälle tror jag, då jag har gott om tid och kan koncentrera mig och verkligen komma in i serien... för det känns som att den måste vara underbar.

2011-01-07 @ 19:03:59
URL: http://kasdunochbaldrian.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0