...och vännerna!

Okej, jag var lite dramatisk i mitt tidigare inlägg. Familjen är kanske inte det jag prioriterar i tid och pengar (vilka pengar?) just nu, men dom är och förblir dom viktigaste människorna i mitt liv oavsett. Med ett tillägg av goda vänner förstås!

Idag har jag sökt jobb. Promenerat. Pluggat. Inte alls en vanlig söndag med andra ord.

Tänker på andra än min bror, hans tjej (och kusinvitamin) jag hade velat träffa i Umeå. Min stormagade vän från högstadietiden, vars graviditet jag ej beskådat, fastän dagarna bara tickar på... Du är i mina tankar hela tiden bara så att du vet! & andra goda, fina vänner i hemstaden. I miss you guys! Men det blir väldigt lite Umeå nu för tiden och väl där blir lätt familjen prioriterad. Helger är alldeles för korta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0