Nu tänker jag skärpa mig...

...jag har så mycket att skriva om att jag verkligen borde använda bloggen för just detta!

Hur har ni haft det? Jag har det virvlande spännande bra! Många bollar i luften, ett uttryck jag gillar eftersom det får mig att tänka på jonglering. En vacker syssla som jag önskar jag behärskade.

I luften just nu:

1. Jobbet på fritidsgården Porsön. Inspirerande ungdomar och en ny miljö för mig. Längar dit!

2. Spännande på hemmafronten. Stigge, Ludde och jag har det bra och drömmer vilda drömmar om framtiden...

3. Mångfalda försöker styra upp sitt första arrangemang med föreläsaren Mohammad Fazlhashemi! Jag måste säga att jag är stolt bara över idén, sen får vi hoppas att jag får med mig alla och allt som behövs för att det ska bli verklighet!

4. Träningen! Har min pålitliga medbrottsling Linda i gymmet, denna vecka är målsättningen varannan dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0