Nattliga skriverier

Helgen är till ända och veckan som kommer är fullspäckat till en början i min kalendar. Tittar redan längtansfullt mot de tomma rutorna som föreställer nästa helg...

Sitter ikväll med en skrivuppgift som inte roar mig det minsta. Tyvärr. Men jag ska väl lyckas skrapa ihop det sidantal som krävs och bli färdig nån gång med den också. Tråkigt när det blir pliktskyldigt. Kursen i sig är jätteintressant, men jag kan sakna de tider då det räckte att gå på lektionerna och vara aktiv (för det är precis det och bara det jag vill göra på denna kurs: få en bra föreläsning, intressant gruppövning och sen trevligt surr på rasten). Då kunde man liksom allt. Behövde inte läsa hundratals sidor kurslitteratur på utländska...

Måste bekänna att målen med träningen inte uppfylldes under veckan som alldeles strax tar slut. Men det kommer fler chanser. Och jag har en regelbundenhet i träningen nu även om jag inte lyckas gå varannan dag. Så jag är ganska nöjd ändå.

Åter till skrivuppgiften...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0