Danskt!

Någon annan än vi som tvångstittar på alla danska serier som bjuds på tv? Vi sitter numera fastnaglade vid Borgen, ännu en politisk serie, men det blir att spela in eftersom jag jobbar onsdagkvällar. Såg förra onsdagens avsnitt nyss och vi håller tummarna för att den blivande statsministerns man, som spelar farligt charmig i alla andra danska serier, inte börjar vänsterprassla... Tror jag ska börja lära mig vad dom heter, nu när jag ser många bekanta ansikten i serie efter serie!

Jag får oftast kommentarer på sånt jag skrivit i bloggen när jag möter personer, pratar med dom i telefon eller på annat sätt. Känns lite roligt, eftersom det är ett tecken på att någon faktiskt läser. Känns lite stressigt också, eftersom jag måste försöka skriva något vettigt då och då och inte bara rapa upp vad jag gjort under dagen...

Kan meddela att jag kommer att gå på Littfest 17-19 mars i Umeå, för er som håller till i min kära hemstad. Så boka in mig i almanackan den helgen!!

& eventuella lokala läsare är härmed välkomna att äta tårta hos oss på min födelsedag nästa lördag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag/vi kommer gärna nästa lördag =) /En av dina lokala läsare Skratt

2011-02-16 @ 07:28:04
Postat av: Katarina

Härligt! Ni är så välkomna!

2011-02-16 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0