bildlöst

Jag vet att det är tråkigt med bara text och inga bilder på en blogg, men jag har ärligt talat inte rört kameran på månader. Eftersom jag fotade så mycket hemma, blev jag less till slut. Hittade inga nya variationer på samma motiv. Och så vet jag med mig själv att jag måste lära mig nya funktioner, köpa till teknik som jag dessutom måste lära mig att använda. Då tog det stopp.

Känns som att det tagit stopp i allmänhet just precis nu, eftersom jag ställdes inför ett svårt val. Visst är det drygt när man har två spännande roliga alternativ att välja bland och inte i hela fridens namn vet hur man ska kunna välja bort det ena...

Ska skynda mig att powervila nu inför arbetspasset ikväll. Och efter kl 11 ikväll blir det HELG! Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0