Fredag!


Malin åker via Stockholm till Riga alldeles alldeles strax. Mamma åker inom en snar framtid till Spanien för att vara en, kanske två månader. Emma byter mellan storstäderna: från London till Köpenhamn i veckan. Pappa kollar på exotiska fåglar i Argentina...i några månader till. 

Och här sitter jag i ett allt svalare Luleå. Nyss satt jag i CSN:s telefonkö... Och ändå känns allt okej. Jag är nöjd med den riktning livet har tagit sig. Mycket är oklart och ovisst, men det kommer det alltid att vara. Det viktiga är att känna att man själv har makten och kan styra sin skuta eller jolle åt det håll man vill. Det kan och gör jag just nu!

Bra saker just nu (för det finns dåliga också):

Glad över nytagna kontakter med röda korset och rädda barnen. Spännande saker på gång, trevliga människor!

Jag fick mig ett litet extrajobb häromdan, som innebär att vara värd för några föreläsningskvällar!

Imorgon fyller Stigge år vilket ska firas!

Zumba, träningsformen finns snart där jag tränar! Ni ser ju själva hur roligt det ser ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0