Träning...och skönt stillasittande

Just ja, jag fick frågan vad jag tränar. Jag gymmar på Helex i Luleå. Kör ett program (som behöver uppdateras) och varierar mig löjligt lite. Jag kan ro längre pass eller köra på crosstrainer ibland. Men det funkar ändå!

Och jag gillar att gå dit: det är fräscht, varierad kundkrets och passar mig. Att jag skulle trivas på ett gym hade jag aldrig trott, men så blev det ändå. Allt tack vare min höftskada som jag ådrog mig på Posten som brevbärare...som gjorde att jag hamnade i sjukgymnastik och sen på gymmet. Så kan det gå!



Förr eller senare tänker jag börja konditionsträna lite mer dock. För numera sitter man lite väl mycket i denna sköna stol... Fick denna i gåva av min kära sambo när jag kom hem från Uppsalaresan förresten - så nu sitter jag som en prinsessa framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0