ett steg i taget!

I praktiken är jag frisk nu från förkylningen. Men när man vant sig vid att hosta och snora och må allmänt risigt är det som att kroppen inte förstår att vi borde gå och träna idag. Jag skyller på den i alla fall. Det är nog hela jag som inte är redo för armhävningar och annat...fysiskt... som står på träningsprogrammet.

Idag var tanken att möta upp med en av mina mentorer inför detta att starta företag (tro mig, jag behöver dom i plural) för att fullfölja mina skisser på loggan. Men det blev annat i stället. Bland annat att surra bort lite tid med Linda, vilket alltid är trevligt.

Nu sitter jag och bollar registreringspapprena med Stig. Vilken tur att man har en både kunnig och hjälpsam sambo ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0