Underhåll av överkropp

Hela mitt nya, jobbiga överkroppsprogram har jag gjort på gymmet idag. Nästan hela i alla fall. Det låter som att jag vore värsta kroppsbyggaren tycker jag när jag har ett program för "överkropp", men det beror bara på att jag tidigare av naturliga skäl varit mest inriktad på ben i och med höftproblemen. Får se om jag får vansinnig träningsvärk imorgon, eller bara vanlig träningsvärk...

Just nu har vi Nena på besök, så Ludde (eller Pricken som hon kallar honom) är sysselsatt. Vanligtvis rusar dom genom rummen i jakt på snören och varandra, men idag är han på gosigt humör. Här är annars en vanlig syn hos oss: Ludde i badrummet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0