Nu ska ni få höra...

På sistone är det mest mitt företag som jag filat på idéerna kring. Nu ska ni få höra vad jag tänkt: I korthet så vill jag göra personliga porträtt. Foto är ju den snabbaste vägen, men jag tar gärna måleribeställningar också. När det gäller kameran är jag egentligen inte alls nåt proffs, men folk som jag bollat idéer med hävdar att det finns en efterfrågan på ett alternativ till studiobilder. Personligare är ett ledord. Det är bilder med känsla som jag älskar att ta. Så nu ska jag införskaffa lite mer utrustning till kameran och sätta igång!

Alla som är intresserade av att ställa upp som "testpersoner" i inledningsskedet är välkomna! Priserna kommer till en början vara låga och fina, men så kommer också fotografen vara nybörjare i sin nya roll!



Strax ska jag rusa iväg till Åhléns och köpa ett tjusigt fotoalbum. Även om jag framöver kommer ha en hemsida med en del exempelbilder i olika kategorier, tycker jag att det är jätteviktigt att de avfotade är tillfrågade och att allt går rätt till. Så jag startar med ett gammalt hederligt fotoalbum. Alla som hamnar i det ska också tillfrågas...

Om nån har frågor/önskemål/idéer kring detta får ni gärna höra av er: [email protected]  
Mitt telefonnummer är: 073-0730720


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Katta! Det där låter ju riktigt coolt och jag skulle kunna ställa upp som testperson om du kommer till Umeå nån gång eller om jag kommer till Luleå.

Hur är det annars med dig ?

Förövrigt så fick jag godkänt på psykologi provet och i kursen. Vår lärare har varit lite seg med rättningen så därför jag inte svarat tidigare.

Hoppas allt är bra med er iaf och att ni får en trevlig helg.

Kram :)

2010-10-15 @ 18:52:59
URL: http://deeleetee.blogspot.com
Postat av: Klara

Genialt! Det där kommer att bli en helt perfekt Katarinafirma. Välkommen till livet som företagare!

2010-10-15 @ 20:53:50
Postat av: Katarina

Jag tror att det blir bra Klara :)

2010-10-15 @ 21:09:50
URL: http://kattasendaliv.blogg.se/
Postat av: Malin S

Var ju en tokbra idé, med att starta eget. Kolla in min kusins hemsida. Hon går mediaporgrammet, sista året http://mh-foto.weebly.com/ Jag gav henne förslag att nischa sig som djurfotograf. En nisch e nog alltid bra att ha. HOn fotade Svea, Ellen, Rambo och Tina igår. MYCKET fina bilder

2010-10-17 @ 15:06:05
Postat av: Gröna Anna

Vad kul det låter! Kanonidé tror jag. Kanske kanske att man skulle våga ställa upp och porträtteras...? Hm, får tänka på saken. :-)

2010-10-18 @ 20:25:21
URL: http://www.metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: Julia

Emilia ställer upp ;-)

2010-10-19 @ 16:27:12
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0