Tillbaka till framtiden



Efter en mindre dipp väljer jag att se positivt på framtiden. Jag har svårt att sova om kvällarna, men det kommer att ge med sig. En lösning är att träna mer och hårdare så att kroppen faktiskt är trött vid läggdags. För hur man bestämmer sig för att tankarna inte ska gå runt, runt, det vet jag inte hur man gör.

Idag har jag saker att fixa. Så jag ska ge mig iväg från tangentbord och skärm en stund.

Den som känner sig pepp och inte är uppbokad kan för övrigt komma på glögg imorgon hos oss. Sådär på kvällskvisten. Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Malin S

Imorgon lördag blir det nog fika i gymnasiebyn kring 12-snåret. Kommer ni o fikar lite julstjärnor? På kvällen blir det middag på Ripan, så inge glögg denna helg :) Hej så länge!

2010-11-26 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0