Lite grönt och andra grejer

Har precis planterat lite örter, grönsaker och blommor


ser inte mycket ut för världen än, men vänta ni bara! Och på tal om mina gröna fingrar så har precis min slöaste orchidé börjat blomma. I övrigt ser den riktigt risig ut, men blommorna är så bedövande vackra att man inte ser resten. Om nån har tips på hur jag får bladen att leva upp lite kan ni ju meddela mig!



Härom veckan köpte jag en fin lampa på Röda korset, som nu fått sin plats i sovrummet. Mysig är den! Och så har jag monterat min pax-garderob där massor av kläder ryms. Numera har jag alltså ingen ursäkt att ha kläder överallt som jag vanligtvis har...



Slutligen dagens fynd från Myrorna. Eller ett impulsköp i alla fall. Får se om den hamnar i stugan eller vad jag ska hitta på med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0