Inget fel på min syn i alla fall...


...men om jag ser som en hök, vad är det då för fel? Har huvudvärk mest hela tiden och det känns ögonrelaterat. Kan inte bara vara min gamla spänningshuvudvärk från nacken, eller kan det det... Känner mig trött på hela våren och ljuset och värken. Och onödig, ickekonstruktiv stress över ditt och datt. Snart går jag i ide.

Fast träffen på entreprenörcentrum var himla bra! Ska tänka lite mer på den, så känns det kanske bättre. Mitt fina företag som jag vill starta! Dags att börja skriva på affärsplanen nu tydligen. Låter himla vuxet när man säger det, tycker ni inte? Men jag är väl ingen sorglös tonåring längre, vilket vi numera får vara långt upp i 20-årsåldern. Jag har ju till och med en seriös frisyr! Tycker jag själv i alla fall, när jag granskar mig själv i spegeln. Så idag, när busschauffören frågade om jag var ungdom, gav jag svar på tal: Nä, ganska vuxen. Trettio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0