blogga då!

Är det inte dags att blogga, frågade en vän igår. Det är så mycket annat, ursäktade jag mig. Men hon kanske hade rätt. Jag har en påbörjad bild här brevid mig, som i likhet med mina andra har en sån där uppfodrande blick. Kom igen då, tycks hon säga, när hon blänger på mig från pannån. Skärp dig.

Annars drömmer jag mig bort till ryska landskap. Mest fantasier. Men ändå. Och jag skyller på ryssarna. Om ni bara visste hur spännande vår utställning till sommaren kommer att bli! Pappersarkitekten Alexander Brodsky (bara ordet pappersarkitekt!) kan man googla om man vill se fantastiska konstverk och byggnader. Konst inspirerat av arkitektur och arkitektur inspirerat av konst. Vodkapaviljonger och väldigt speciella restauranger! Han skulle man vilja anlita för att rita något unikt till tomten i Sinken... Den som orkar kan läsa denna artikel eller bara titta på bilderna! http://www.feldmangallery.com/media/pdfs/brodsky%20in%20metropolis06.pdf


I helgen var vi hos K-E och dockan, som vissa av mina läsare känner till. Jag fotade lite grejer som dom ville sälja på blocket. Bland annat på en gammal charmig motionscykel med hastighetsmätare! Jag tror Stig blev lite förtjust i den, men inte så pass att han skulle börja cykla i vardagsrummet... Vi fick kaffe och god tårta, man kanske borde titta förbi oftare...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0