försök till fredagskänsla



Okej, det är faktiskt fredag. Trots att jag stångar pannan blodig med mina blanketter fram och tillbaka till a-kassan och snart ger upp tanken på att få några pengar, så tänker jag vara lite fredagsglad idag...

Jag fick ett utbrott igår och tyckte väldigt synd om mig själv, men så började jag tänka på min granne och så skämdes jag istället. Min granne var med på skyliften (är det så dom heter?) som rasade för nån månad sen och blev helt sönderslagen.

Idag ska vi ha marknadsföringsmöte med Peter, det blir kul! Sen siktar jag på att träna med Sara i eftermiddag, det skulle behövas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej nu är jag förvirrad här. var din granne helt sönderslagen som i omkommen? förstod inte om det var komiskt eller jättetragiskt. tack för en väldigt fiin blogg föresten, brukar läsa den då och då faktiskt men är dålig på att kommentera. Känns hela tiden som att du steg för steg närmar dig insikten! hade gött! PUZZ /Matti

2010-03-20 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0