uppe med tuppen


Idag vaknade jag av att Stigge skottade balkongen 05.30. Jag är med andra ord uppe med tuppen och efter nästan ett kvartal av sovmornar känns det ganska skönt att ta vara på morgontimmarna igen. Nu är anledningen att jag vill hinna ha lite egentid före praktiken, och vill man få något gjort är tiden mellan 6-9 oslagbar bortsett från kvällar.

På tal om den önskade viktökningen som också infann sig: Efterrätter i all ära, men jag tror som sagt att även träningen spelat in. Och som komplement till träningen och det faktum att man inte alltid tar sig ett rejält mål mat efteråt, så har det blivit en vana att ta gainomax. Det tackar jag Lasse och Sara för! Lasse som tränade och var en inspiration innan jag kom igång och Sara som är min kostexpert: båda två talade sig varma för att man MÅSTE fylla på energi kort efter träning. Och jag ville ju verkligen inte tappa i vikt så jag provade motvilligt den snabba vägen... Nu vill jag inte vara utan det! Men inget förvånar mig längre: bara det faktum att jag självmant går till ett gym över huvud taget är den största överraskningen. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars era grannar med en skottnisse högst upp som skottar ballis 05.30. Haha

2010-03-11 @ 09:35:45
Postat av: Katarina

Ja, dom har det inte lätt på Kungsgatan... Fast å andra sidan är vi inte uppe sent och stör!

2010-03-11 @ 17:47:34
URL: http://kattasendaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va härligt att höra att du gymmar för fullt. Mucklerna växer sig allt större;) / Lasse

2010-03-11 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0