praktikant på magasinet dag 4


Idag väntar möte med arbetsgruppen efter lunch och fram till dess hade jag tänkt få lite saker gjort som måste göras. Måste säga att det är ett trevligt gäng som jag jobbar med. Igår fick jag uppleva och, i byggchefens trevliga sällskap, mäta den kommande arbetsplatsen hela dagen lång. Spännande, kallt och havredammigt var det. Här får ni se en glimt av stället och dess minst sagt rejäla takbjälkar!

Just precis nu måste jag faktiskt ta min arma högra höft och laga den lite på gymmet. Sen jobb, sen möte, sen helg!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Mer bilder från din praktik tack!!! Vad får du göra?? Gu va spännande, det här är inköpsporten!!!

2010-03-12 @ 09:30:36
Postat av: Anonym

inkörsport menar du :) jajjamen!

2010-03-14 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0