never again

Dagens lärdom är att aldrig mer bli arbetslös och beroende av någon a-kassa. Från det att jag får nästa jobb tänker jag försöka hålla mig till denna insikt... Efter att ha öppnat dagens post och läst ännu ett meddelande om att de vill ha kompletterande papper på ditt och datt, nu senast ett papper från Umeå och 2007, känner jag mig mest bara uppgiven. Innan posten lyckas vaska fram detta papper ur sina arkiv är det midsommar.

Tröst här i livet när man är pank är:
1. stöttande sambon
2. luleåsk vårvinter, bländande vacker
3. finkameran som man kan leka med och lära sig nya saker om
4. trevliga bloggar som Gustavs: http://gustafbratt.blogspot.com/
5. jobbintervju och därmed hopp om att nån gång eventuellt få en lön
6. tanken på att mamma snart får åka till Kanada och roa sig
7. Londonresan och Emma i april att se fram emot!


lilla mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0