Rapport från Sinksundet

Lång härlig dag går mot sitt slut. Jag och kissen bestämde oss för att vara duktiga och kliva upp tidigt, så vi var uppe med tuppen (dvs före 6!). Förmiddagen ägnade jag åt att fila på CV:t och söka några jobb. Kissen gjorde sitt bästa för att hjälpa till men var mest i vägen.

Framåt eftermiddagen susade jag och Stigge ut till stugan. Där finns nu fungerande dass, en monterad ny och fin hammock, grillplats och växtlighet! Dessutom ser vädret ut att bli riktigt fint för oss som planerar att spendera midsommaraftonskvällen ute med lite grillning på stranden i sällskap av diverse gäster och lite mygg...


Rädisorna växer!

Rosenbusken jag planterade över från den öde, igenvuxna granntomten ser ut att trivas och frodas!

Rabarbern är på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0