Sommargrillplaner och sista veckan i magasinet


Idag har jag fått saker gjort på jobbsökarfronten och hunnit med en snabbvända till Kalix. Vi har hämtat grillplatsen till stugan, så snart blir det grillande för hela slanten...

Har börjat planera för midsommar så smått. Folk som känner sig sugna kan anmäla sig till midsommargrillning på stranden. Ring mig bara! Grillen och kylen är stor och sittplatserna många. Vädret vet jag inte än, men det blir säkert fint! Kanske nån umebo känner sig manad? Tycker det är dåligt med besök hemifrån...

Annars är jag inne på sista veckan i Havremagasinet. Lagom till att utställningen ska öppna och allmänheten strömmar in! Journalister har det redan varit många av på sistone... Jag hinner med upploppet, VIP-middagen, invigningen/vernissaget samt första vanliga dagen i ett öppnat magasin. Sen tänker jag lägga allt fokus på att få mig jobb samt att jobba på starta-eget-planen min. Och skaffa katt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0