Sommar: tid för klänningar och läger!

Å mamma! Fick ett ryck innan middan idag och kilade iväg till Indiska. Ibland behöver jag en dos av just deras sortiment och jag blev inte besviken...det fanns vansinnigt många snygga sommarklänningar! Köpte ett par stycken som jag inte ids fota, men här är några andra fina från hemsidan:

RANDI dressTORI tunic
SANNE dressECO INGALILL dress
Sen lagade jag tacos! Mmmm...ibland bara måste jag ha tacos! Ja, det är mycket cravings nu...

Imorgon måste jag fastställa restider osv till Umeå eftersom jag ska träffa arbetsgivare samt Nastja på onsdag inför sommarjobb på konstläger för ungdomar! Det blir himla skoj! Att få sig en dos Umeå likaså...men jag klarar mig nog inte särskilt länge utan min lilla kissemiss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0