Småpyssel hemma efter en intensiv helg i Boden

Egentligen vill jag skriva ett litet tacktal till Kilen här på bloggen för 3 jobbigt härliga och givande månader samt berätta om invigningshelgen (och visa bilderna!), men jag tar det en annan dag för ikväll är jag lite seg. Så det blir uppdatering om vad som händer på hemmaplan istället. Minns nån att jag planterade frön månne? Idag planterade jag ut lite kryddor där jag har tänkt ha kryddträdgård i Sinken. Hoppas dom tar sig!

Kvar här hemma finns blommorna. Sega som tusan, men nu börjar mina lavendlar och aklejor titta fram som jag har försått. Så här vacker ska den senare se ut för er som undrar och liksom jag inte är så bevandrade i blomsternamn.


Annars väntar jag och förbereder mig på att en liten lurvig en ska flytta in... Efter dagens tur till djurbutiken är det bara kissen som saknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0