Kontorsarbete

Just nu sitter vi vid varsin dator. När Stigge är hemma verkar lillkissen föredra hans sällskap, om det så är att ligga i soffan och sova framför tv-matcher eller annat (men när vi är själva får jag mycket gos av en sällskapssjuk liten gulleplutt). Så när det är datorläge assisterar kissen Stig i kontorsgöromål som ni kan se nedan...

Ni får protestera om jag är olidlig med mina gulliga kattungebilder... Men hittills har jag ju fått positiv respons!

Och ja, Anita du har rätt! Katter är underbara och det har jag i och för sig alltid tyckt. Trodde bara att det var hunddags för mig nu...men det kommer säkert framöver. Måste bara få mig ett jobb som är kombinerbart med att vara hundägare och sen är min tvekan över!

Och Malin: Stigge kan säkert göra palt i veckan så kan vi alla få äta gott + kolla på våra husdjur... :) Torsdag?


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, härliga bilder av en kisse som vill hjälpa till vid kontorsgöromålen :)



Ska kolla om vi kan torsdag, det är lite beroende på om vitvarorna kommer på tors. Jag hör av mig senast imorrn, tisdag :)

2010-06-14 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0