En bra-ig vecka fortsätter!

På väg ut i den umeåska sommarkvällen... Arbetsveckan börjar kännas för mig som är ovan. Vid 3-4 vill jag helst hem och lägga mig en stund. För att orka med ett socialt liv också! Här i hemstan bjuds mycket av den varan. På Sveagatan där jag bor, hänger jag med fotbollsentusiasterna Hjördis och Jukka (i den ordningen!). Ibland tittar Staffan förbi.

Med mamma, Josse, Micke, Sara, Anna och Julle i måndags fick jag en helkväll. Aningens groggy igår morse... Tisdag kväll blev myspys med Sigrid, som ibland känns lite som min fd fru, eftersom vi delade så stor del av vardagslivet ihop under åren på Ålidhem. Igår fikade vi och strosade runt på stan. Snygg som attan var hon i sin nya frisyr! Ni ska få se framöver, jag har införskaffat bildbevis.

Ikväll blir det garanterat en bra kväll med min kära Tomtebo-Sara! Vi ska lyxa till det lite och äta ute. Som man ska göra på sommaren (och alla andra årstider, bara inte på uteserveringar). Kanske tar vi oss en biltur ut till Lillsjöberg om vi har lust senare. Eller så dricker vi en massa vin istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0