Arla tisdag morgon...

Önskar jag kunde lägga ut ljudklipp av lillen här så att ni fick höra vilka ynkliga små jamanden han bjuder på. Han är faktiskt ganska gnällig av sig. Och aningens i onåd hos sin matte efter att ha väckt hushållet klockan tre i morse...

Igår fick jag för mig att tvätta hans lortiga nos och det var nåt liknande han sysslade med som väckte mig: han tryckte sin lilla tass mot min kind och slickade mig i näsan. Gulligt om det inte hade varit under småtimmarna. Just i denna stund klättrar han på mig kurrandes och tvättar mig ömsom på håret ömsom på kinderna. Väldigt kelig som sagt...

Det blir ingen kattbild denna morgon. Håll till godo med utsikten från vardagsrummet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0