Samexistens

Har just hört att vännerna Linda och Alex varit tvungna att avliva en av sina fina katter och det känns så tråkigt och orättvist. Bara tanken på att det skulle hända oss är svår att tänka. Nyförälskade som vi är i vår växande krabat tycker vi att allt han gör (nästan) är gulligt och värt att Åh:a och Oh:a åt...

I natt skötte Ludde sig faktiskt exemplariskt, sov hela långa natten i sängen med oss utan störningar. Ända sen jag kom hem från Umeå har jag väckts några gånger per natt och försökt förhindra ett piggt busfrö att även väcka den arbetande sambon. Jag vaknade visserligen i natt, men det var av huvudvärk, och då kunde jag konstatera att han lekte lite för sig själv men stillsamt nog utan att väcka oss. Så vi lär oss att samexistera här på våra 81 kvadratmetrar!  

Igår kväll träffade jag Mirja, vilket var trevligt som alltid. Hade dock inte kamerautrustning med mig. Därför får ni se bilder från tisdagens sushi med Stigge istället. Vi (Stig) tränade pinnätning... Ludde har fick nåt i tisdags också, nämligen ett klätterträd.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Katta!

Jo det där med örat borde jag kunna prata med Jukka eller Hjördis om, men vaknade upp idag och har inte lika ont. Så jag tror jag överlever. Men tack för omtanken och förslaget.

Sen den där reserv platsen jag ligger på är nämligen att jag sökt till en skräddarutbildning i Uddevalla, men ligger på 42a reserv. Så ja där lär jag inte komma in och det här med Grebbe känns som lite bortkastade pengar. Sen känner väl jag och Mikael att vi kanske skulle behöva bo lite ifrån varandra så vi sitter i ett litet dilemma om hur vi ska göra till hösten med allt. Men det löser nog sig ska vi se.

Har inte riktigt känt att jag vela prata med folk om den här Uddevalla saken sen trodde jag att du redan hade fått hört det från Elisabet så orkade aldrig ta upp det.

Du har inga planer på Umeå snart igen ? :)

Krams

2010-07-09 @ 10:35:52
URL: http://deeleetee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0