Lugn kväll väntar

Börjar längta hem till mitt lilla lurvtroll och mitt större, mindre lurviga troll. Trött som tusan är jag också denna vecka. Dagarnas intensitet liknar inte min vardagliga, om man säger så. Men vi har det jätteroligt och idag sa ett av barnen, att vi ju precis kommit igång, kunde vi inte köra en vecka till? Jag tolkar det som att lägret är roligt.

Imorgon sätter jag mig på en buss, somnar, och vaknar hemma. Blir skönt att sova i egen säng. Tydligen har katten fått sparken från sovrummet nu, så vi får se hur vi ska lösa det...Själv tycker jag att kissen gärna får sova med oss, så länge den inte vaknar och stör oss på småtimmarna. På Stig låter det som att han inte fått sova ALLS sedan jag åkte ner, men jag ska tala ut med båda parter och se om vi inte kan hitta en lösning...

Ikväll är alternativen: 1. hyra film 2. slötitta på det som tv:n visar. Mer än så orkar jag nog inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0