På väg mot sushimiddag...

...men en liten rad hinner jag skriva. Hittade en bild på rasen flatcoated retriever, som jag vill visa för er. Jag råkar känna en liten pojke som behöver nytt hem, och han skulle så gärna få bo här för min del...men man bör nog vara överens om ett sånt beslut när man är sambosar och överens om att bli hundägare är vi inte på Kungsgatan. Alla som vill påverka Stigge i den rätta riktningen är välkomna att göra ett försök!



Annars händer det en massa positiva saker just nu! Dels har jag fått en kontakt som jag bollar starta-eget-idéer med på entreprenörcentrum, vilket känns jättespännande! Dels fick jag igår besked att jag kan få ställa ut på ett galleri i Umeå samma helg som jag är nere och har mitt 30-årskalas!! Allt känns oerhört stimulerande och nu får jag jobba med kniven på strupen för att få ihop detta samtidigt som jag ska söka jobb, träffa min jobbcoach, gå till min sjukgymnast och allt annat som måste göras... Men jag känner mest postitiv stress och vet att det kommer att gå bra i slutändan!


Kommentarer
Postat av: staggerlee

kul att det går bra för dig...

satt med maggan och vi båda undrade hur det gick för dig... hon var nog lite rädd för att göra dig stressad...



hoppas utställningen går bra...



attans inget elakt...



jo, vänta positiv stress finns bara för de svaga...

2010-01-22 @ 18:15:18
Postat av: cissi&leif

Vi hjälper dig gärna med självförtroendet och peppar om det behövs. Du kan nog åstadkomma det du vill. Idag var vi till arbetsförmedlingen och fick veta att om jag inte hittar jobb kan praktik vara lösningen. Då är det väl fantasin som sätter begränsningen, få se vad det blir allt vad tiden lider. Städa är ju ett yrke med tradition i min släkt, detta i kombination med att jobba på radiosporten är något vi vill ägna oss åt i vår.

2010-01-22 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0