Nu ni!

Vecka två har börjat och jag känner mig redo för allt. Efter en välbehövd weekend i Umeå är jag laddad och inspirerad. Höjdpunkterna har varit:

*klätterväggen med Sigge
*familjelunch på Ghandi
*Myskväll med Sara och de små liven
*Galleribesök på Nastjas utställning på härliga Skorpinjon http://www.skorpinjon.se/main.html
*Fortsatt myslördag med Sara
*Slapp lördagskväll med brorsan, Sara, Jukka och Hjördis
*Elegant söndagsfrukost hos Mari-Therese

Idéer har planterats för framtida utställningar, möjliga karriärvägar och somligas 30-årskalas. Helnöjd känner jag mig! Sen är det förstås alltid trevligt att komma hem och känna sig efterlängtad av min älskling! Han kan skådas nedan med Svea i famnen, från när vi var ute i Sinken för ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt fin bild :) Den förtjänas att läggas ut på flera sajter på nätet så att så många som möjligt kan skåda den :)



Skönt att du hade en bra helg i Umeå. När åker Jukka och Hjördis? Jag kommer förbi och hämtar nyckeln nån dag. Lägg fram den ifall du ej är hemma när jag kommer. Åker til Umeå på sön

2010-01-11 @ 13:39:11
Postat av: Malin

Hej Kat! Ni kan boka hotell i Umeå inför ditt kalas, vänta inte på oss. Jag vet ännu inte om vi har möjlighet att komma, men jag hör av mig när jag vet. Eftersom vi har Samme den helgen försvårar det en del. Fastän han också är välkommen på din fest vet jag inte om han skulle ha så skoj i Umeå en helg. Men men, vi får se. Tjau. Main

2010-01-12 @ 08:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0