Kjolen och kylan


Kjolen, Emma! Från Monki. För 100 spänn på rean. Hur snygg som helst!

Nä, nu drar jag till staden med norrlands skitigaste luft! När jag kommer hem på söndag tänkte jag förbereda mig för en hård vecka med jobbansökningar och svettiga gympass. Jag tjuvstartade med det senare igår och ska upp på en klättervägg i Ume ikväll...vi får väl se hur det slutar...

Här i Luleå är det nu närmare -30...så jag vet inte när jag ska få åka skidor utan att behöva klä mig som en skoterförare... Men jag känner redan att vårvintern är på väg, så det finns hopp!!

Klä er nu ordentligt kära vänner! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice, super nice sis!=) Btw, älskar när du nämner mitt namn i din blogg...då jag är på väg att bli en fullfjädrad narcissist. Ha det fint i Ume!!!!!!!!!!!!puss, löve

2010-01-07 @ 22:15:18
Postat av: Emma

Här är det svin kallt. typ -4.

2010-01-07 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0