Jag behöver hjälp!

Nu vänder jag mig till de av mina läsare som känner till mina målningar. Tänk er en utställning med mina bilder: vilket urval skulle ni göra och kan ni komma på något som skulle kunna passa som titel? Jag ska naturligtvis sy ihop det hela själv på nåt sätt men jag behöver nån tanke som inte kommer från mitt eget huvud just nu...

Ikväll kommer ett nytt efterlängtat avsnitt av Mad men. Måste bara uppmana alla som inte sett serien om Don Draper och hans vänner att ta sig i kragen och göra nåt åt saken. Ni kommer inte att ångra er!

Hittills idag har jag mest bakat. Ikväll ska jag gå på en info som skatteverket ger om att starta eget... Blir intressant!
Don Draper
Don D i kontorslandskapet där han jobbar.

Kommentarer
Postat av: Klara

Självporträtt! Jag är väldigt förtjust i dom! Då kan utställningen heta "Huvudsaker" :)

2010-01-28 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0