Heat

Heat.jpg

Inatt tänkte jag för mig själv att världen kan delas in i folk som älskar filmen Heat och de som inte gillar den. Sambon som varit igång från tidig morgon till sen kväll stupade i säng klockan tio, stackarn, men jag bestämde mig för att se om en av mina favoritfilmer och kanske De Niros sista stora insats på film: HEAT. Hans prestation är lysande i en för övrigt underbar film, och fastän allt pekar mot det slut som kommer hoppas man på något annat. Jag övervägde att stänga av när han kommer från hotellet och går mot bilen och han och Eady tittar på varandra... Varför ska den där jäveln Pacino komma springande just då, man vill liksom bara fälla krokben för karleländet!

Nu ska jag pyssla vidare med lite smått och gott. Gå ut en sväng i solen till att börja med.

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag kommer ihåg när du bodde med din pappa på Teg och vi hyrde den filmen. Den krånglade eller nåt så vi fick för oss att öppna VCR-apparaten och "rengöra" den med parfym. Jag vet inte riktigt vems idé det var men jag tror inte det hjälpte...

2010-01-17 @ 13:40:40
Postat av: Emma

Jag gillar inte Heat så värst...

2010-01-20 @ 00:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0