Elfte timmen av 2010...

...och jag sitter taggad vid datorn. Självklart händer det inte en massa över natt sådär, men jag kunde inte ligga och dra mig i morse otåligt förväntansfull som jag känner mig, för nu är mitt år här!!

Att fira in året med buller och bång, eller ens dra på sig munderingen för att se raketerna, blev inte aktuellt för oss igår. Förkylningen har tagit ut sin rätt och vi rosslar på med host och slem och annat trevligt båda två... Själv var jag trött redan vid tio, efter att man sett en del tv och fina James Stewart-filmen samt ätit en massa. Därför låg jag faktiskt och halvslumrade vid tolvslaget: det dundrade och sprakade och lyste upp i sovrumsfönstret. Ganska mysigt faktiskt.

För er som inte befinner er i luletrakten kan jag informera att det snöar för femtielfte dagen och temperaturen ligger på ca -10. Tror jag måste ut och ta mig lite frisk luft!


Kommentarer
Postat av: Emma

Wiiie!!! I like=) You go sis!!

2010-01-01 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0