Bäck in business!

En svacka har hindrat mig från att skriva några dar nu. Idag är det bättre, det blev det förresten redan igår kväll när vi gick och såg Sherlock! Underhållande, fina miljöer, bra Sherlockskildring. Sen tillför inte actionscenerna mig särskilt mycket bortsett från man-mot-man-fajten. Tror jag måste gå och se boxning på riktigt nån gång, för det är något med det där...

Klicka för att se större bild

Funderar på att skaffa en canon eos 450d. Vad tror ni? Ingen av de senaste modellerna, men good enough tänker jag. Och inte så vansinnigt dyr. Jag är ju inte så intresserad av nåt annat än att ta bra bilder, och vet ju redan sen tidigare att det är fotografen som är den avgörande faktorn... Fast kanske borde jag ta motsvarande Nikon istället bara för att se vad alla nikonfans snackar om? Om nån har några invändningar, speak now!

Idag åker vi en sväng till Kalix! Om jag packar träningsväskan direkt hinner jag träna en vända innan... Sen ser jag fram emot På spåret ikväll, även om jag som vanligt bara kan nån enstaka fråga. Trevlig helg alla!  

PS. Mad men säsong 3 på 9:an torsdagskvällarna! I love it!


Kommentarer
Postat av: Malin

Grrrr, har ännu inte sett säsong 2 av Mad Men, men jag har iaf fått någon att bränna den åt mig :), Ses snart

2010-01-15 @ 08:38:04
Postat av: Matilda

Alltså, jag har ju Nikon, men jag måste säga att jag tycker att bilder tagna med Canon-systemkameror brukar bli väldigt bra. Så jag tycker du ska köra på den!

2010-01-15 @ 14:29:42
URL: http://nollfyratolv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0