Äppel päppel piron paron

Redan onsdag! Veckan flyger visst sin väg. Jag känner mig inte produktiv riktigt, men väldigt inspirerad. Akvarellerna har åkt fram flera dagar i rad. Visserligen bara korta intensiva stunder, men det räcker. Nya bilder växer fram...

Och idéerna kring framtiden flyger omkring ganska vilt. Nu ska jag ta reda på mer om hur det fungerar att starta eget genom entreprenörscentrum och allt som finns. Egentligen är det fantastiskt: hjälpaktörerna står i rad och vill erbjuda tjänster. Kostnadsfritt. Så det är väl bara att ta med sig drömmarna och knalla dit tänker jag.

Annars väntar även sjukgymnastik denna vecka. Får väl se vad karl säger, men själv tycker jag att det går upp och ner med humöret. När jag är glad tänker jag att nu ska jag träna och ligga i så är det snart över och när jag är nere tänker jag att den här skiten tar aldrig slut vad jag än gör, så det är inte lönt...

Nu ska vi se vad tv-apparaten har att erbjuda. Efter fläsklägg med rotmos samt äppelpaj håller vi oss mätta ett tag till...och kan soffa ihop ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0