Tors dag

Frukost väntar och efter det en heldag med morbror. Vet inte riktigt vad han vill se i metropolen Luleå, men vi har bestämt lunchställe i alla fall (Musikomat!). Det blir säkert trevligt, och vi har något gemensamt i vår livssituation precis just nu: vi vill båda göra nåt nytt med våra liv! Och tro mig, det är ett outtömligt samtalsämne!

Till kvällen tror jag att jag ska gymma lite och sen ligga i bastun en timme, minst. Tills höfterna smälter bort. Kylan har inte gjort mina problem bättre precis. 



Annars längtar jag mest efter nya avsnitt av TRUE BLOOD... Fast ikväll får jag åtminstone lite Don Draper, mums!

Kommentarer
Postat av: cissi&leif

Hej! I går blev det krokiteckning på Sidsjön, vår lärare från konstskolan stod på podiet. Inplanerad utställning i maj på galleri Granen väntar och porträtt bilderna i olja ska målas inför denna.Nu snöar det inte i Sundsvall och man blir nästan förvånad..

2010-02-04 @ 14:35:36
Postat av: Sara

Hej, Jo det har varit lite tungt nu på sistone och det där med min körtel är ett återkommande problem i mitt liv som jag måste leva med. Men som sagt har fått lite smärtstillande så jag ska kunna gå i skolan och ha ett så normalt liv som möjligt under tiden jag har problemet. Ser framemot Stockholm och träffa Anna, Andreas och Julius nästa vecka sen är det en vecka skola och sen åker vi ju till norrland för att göra ditt kalas ostadigt.

Hoppas allt är bra med dig och Stig. Kram :)

2010-02-04 @ 16:42:02
URL: http://deeleetee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0