EXTRA!

Hej bäbisar!

Men det menar jag babe eller baby fast i plural och på svenska. Förstår ni? Sak samma.

Idag känner jag mig ledig och obekymrad: utställningen är om 1,5 vecka och jag vill bara snabbspola och stå där bland vänner och visa upp mina skötebarn. Kommer bli finfint! Jeanette har gett mig bästa 30-årspresenten som släpper in mig och mina bångstyriga bilder i sitt galleri... "Kolorist" blev jag benämnd igår. Nog för att man förstår av namnet vad det rör sig om, men jag googlade det ändå. Enligt wikipedia:

"Kolorist är beteckning på en konstnärlig målare som har sin styrka i färggiv­ningen eller som lägger större vikt vid färgerna än vid formerna."

Ja, jag vet inte riktigt. Bara att jag behöver färg. FÄRG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0