Ring P1 och annat

Här på Kungsgatan 26 går Ring P1 för fullt. Jag förstår behovet av såna program, men jag hyser stor beundran för Täppas mfl som pallar att sitta där och bemöta den ena efter den andra som ringer in.

Idag ska vi göra återbesök på Havremagasinet. Dessa regniga dagar...

Bortsett från att ha semester här hemma med lediga Stig tänker jag mycket på hösten. Tydligen oroar jag mig, har insett det nu... Och det gör jag för att det lutar åt heltidsstudier och vad det innebär ekonomiskt. Behöver ett BRA extrajobb vid sidan om. Kanske flera. Tips?


Kommentarer
Postat av: Malin

Är det semester du har nu? :)



Imorgon har jag semester (eller komp) Ska bli sååå skönt! En HEL vardag ledigt.

2010-08-05 @ 10:41:53
Postat av: Katarina

Nej, det är inte semester Malin! Men lite semester mellan jobbsöken blir det ändå...och nu när Stig har semester känns det lite som att jag också har det.

2010-08-05 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0