Hej svejs!



Idag kom ett paket från kära gamla La Redoute. Man kan alltid låtsas att man har råd med lite reakläder. Det dyraste passade ändå inte och åkte direkt tillbaka... Denna lilla topp är från Weras rea (Åhléns). Längtar efter att förnya hela min garderob, men man får väl ta det lite pö ön pö...

Pratade med mamsen idag som nu ska hyra ut sitt hus i höst. Och resa till Spanien, typ. Tycker mina föräldrar är ypperliga förebilder på detta sätt: hittar möjligheter att ta ledigt några månader från sina respektive jobb nu när det ändå bara vankas regn och rusk, för att åka ut i världen och roa sig. Det ska jag också göra mer av när jag blir "stor"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0