Gråness

Kära läsare,

Dagarna går lite upp och ner. Just denna går mest i grått, men jag är hoppfull för jag har en dejt på gymmet strax, med Annakarin. Surra och svettas, det blir bra. Man får sån energi efteråt också, det är nästan det bästa med träningen!

Vi sitter vid varsin dator, jag och Stigge. Jag försöker hitta e-läsbara artiklar som står på min litteraturlista inför träffen i Uppsala nästa helg. Och så kollar jag jobb, facebook osv. Man fastnar lätt. Stigge håller på med bokföring. Och kollar mercor på Blocket. Ludde (som också går under namnet Tigern och Pasha) tycker vi är skittråkiga och det har han förmodligen rätt i.

Ute är det knappa tio grader, huvva. Jag förväntar mig en lång, varm, vacker höst nu. Nog får det bli svalare så länge solen lyser, men grått som idag orkar jag inte med. Funderar på att införskaffa nån snygg höst/vinterjacka, så att man slipper frysa, men har inte hittat den rätta än.



Ikväll blir det livvakterna och rabarberkräm. Och så ska jag läsa några kapitel av kurslitteraturen...

Kommentarer
Postat av: Malin

TUR du påminde om Livvakterna. Höll helt på att glömma :) Och TUR att du bloggar mär någon annan INTE gör det .)

2010-08-25 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0