finlördag


Vem behöver planer när det går jättebra filmer på tv? Gårdagskvällen slutade med att jag satt med ett glas vin och såg underbara Sideways och skrattade så att grannarna hörde det förmodligen.

Idag har vi varit på vårens loppis i Arcushallen. Fynden blev några fina gamla kaffekoppar som lämpligt nog heter Elisabeth. Fin blåfärg har den och vi har några tekoppar i samma modell. Sen blev det lättare lunch på Take Away med Malin, Robban och Matte. Efter lunchen har jag tittat förbi på Skåda där Angelica Lantto just nu har utställning. Vi målade båda hos Jatte. Hennes bilder är jättefina för den som vill gå och titta!



Varför skriver jag finlördag då? Jo, för att jag trots snålblåsten här i stan är på klänningshumör. Lite vårsol bjuds det också på. Och jag tror att det blir en riktigt fin lördag. Hittills ser det ljust ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0