dan före dan...



Min torsdag har varit både hektisk och vilsam. Idag har jag jobbat effektivt och ändå haft tid för att luncha med tidigare kollega: tack, det var trevligt Maggan! Och så har jag fått god mat när jag kom hem efter en lång arbetsdag: tack, det var så gott Stigge! Sen har vi hunnit se gårdagens avsnitt av True blood också. Inte det bästa av avsnitt, men ändå. Lafayett var i alla fall i högform och det gillar jag! Kort sagt: Jag känner mig allmänt förnöjsam och tillfreds med tillvaron.

Jag ser verkligen fram emot att åka till Umeå imorgon!! Valborgstrevligt ska vi ha fast eventuellt utan brasa. Bastu blir det för min del i alla fall! Och Josse och Sara och mamma, har inte sett nån av dom på länge känns det som. Mysigt ska vi ha!

Nu ska jag packa lite. Och vad mer? Just ja, jag måste sätta kamerabatteriet på laddning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0