Bilder från bygget




Idag har det varit skruvdragare, sågspån och tumstockar i farten. Vi håller på att bygga väggar i Havremagasinet!
På dessa väggar i översta våningen av magasinet ska en historisk utställning hängas när allt är klart. 14 konstnärer från Boden som var i farten i mitten på 1900-talet ungefär. Blir säkert roligt för lokalbefolkningen att komma och se, liksom andra konstintresserade förstås!

Så jag är ganska trött. Men det är skönt med lite fysiskt arbete efter veckor på kontoret... Högst eventuellt orkar jag mig iväg till gymmet på en liten stund, men oddsen för det just nu är inte så höga. Eventuellt att jag orkar ta mig till kiosken brevid Condis och köpa nåt. Lösviktsgodis.... 


Kommentarer
Postat av: Sara

True blood är en av dom bättre sakerna som går på tv. Det jobbigaste är bara att det är så sjukt spännande hela tiden.



Hoppas allt är bra med dig och Stig där uppe :)

2010-04-22 @ 23:09:08
URL: http://deeleetee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0