Torsdag = höftrullarkväll


Nästan såhär såg man ut tidigare ikväll... (Förlåt med jag har inte vetat hur lätt det är att kopiera bilder tidigare, men nu kan jag!) Nä, vi var alltså ett gäng stela typer med halvtaskig kroppskännedom...och outfitsen var väl varierade..men det finns hopp! I en och en halv timme körde hon hårt med oss, vår ryska lärare, och jag kommer ha ordentligt med träningsvärk imorgon misstänker jag...

På fredag susar vi söderut mot Lillsjöberg och svampskogarna, så jag återkommer nog till bloggen först på söndag igen. Trevlig helg till alla! Puss och kläm!

Kommentarer
Postat av: Klara

Visst var det härligt med magdans! Har man bara ett skrammelbälte så är hälvten redan gjort! Vad gillar du musiken? Å du, Lillsjöberg är väl inte så långt från Baggböle? Fika finns! Träffade en släkting till dej häromdan! En äldre karl som bor på Backen å har en gammal båge! Han visade ett fotoalbum från 30 talet med bilder från Lillsjöberg!

2009-09-17 @ 23:32:24
Postat av: Matilda

Kul med magdans!



Titta gärna in på Språkgränd om ni hinner...

2009-09-18 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0